-
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 08.11.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 25.10.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.10.2024
-
EDUCAȚIA SCHIMBĂ VIEȚI
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 03.10.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 23.09.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.09.2024
-
Mesaj început de an școlar 2024 - 2025
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 06.09.2024
Noutati
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 08.11.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 25.10.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.10.2024
EDUCAȚIA SCHIMBĂ VIEȚI
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 03.10.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 23.09.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.09.2024
Mesaj început de an școlar 2024 - 2025
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 06.09.2024
Proceduri 2024 - 2025
- ISJ_DB_PO - privind realizarea verificării și evaluării controlului intern managerial la nivelul ISJ Dâmbovița
- ISJ_DB_PO - desfășurarea online sau hibrid a ședințelor consiliului de administrație în unitățile de învățământ preuniversitar de stat
- PO_ISJ_DB_AVIZARE_CDS_2025-2026
- PO_inscriere grade didactice la examenul de acordare a gradului didactic II
- PO_inscriere grade didactice la examenul de acordare a gradului didactic I
- PO_privind evaluarea anuala a activitatii manageriale desfasurate de directori_directori adjuncti_2024-2025
- PO_selecție cadre didactice in vederea costituirii_reconfirmarii corpului de metodisti
- PO_amanarea sustinerii probelor din cadrul examenelor pentru acordarea gradelor didactice_grad II
- PO_inscrierea si echivalarea studiilor elevilor care au urmat cursuri in alta tara
- PS_managementul de caz pentru elevii cu CES orientati scolar si profesional
DOCUMENTE MANAGERIALE 2024-2025
Proceduri 2023 - 2024
DOCUMENTE MANAGERIALE 2023-2024
- Raport privind implementarea si dezvoltarea sistemului de control intern managerial
- Regulament de organizare și funcționare a Comisiei de monitorizare, coordonare și indrumare metodologică a implementării și dezvoltării SCIM
Proceduri 2022 - 2023
- ISJ DB PO - monitorizarea programelor de educație remedială
- ISJ DB PO - privind anonimizarea datelor cu caracter personal la olimpiadele și concursurile scolare
- ISJ DB PO - Prevenirea si combaterea violentei si a bullyingului in unitatile de invatamant
- ISJ DB PO - CDS 2023-2024
- ISJ DB PO - privind admiterea la bilingv in anul scolar 2023-2024
Documente SCIM 2023
Proceduri 2021-2022
- ISJ_DB_PO_activitati_educative
- PO_selectie_metodisti_2021-2022
- PO_inscriere_grad_didactic_I_2021
- PO_inscriere_grad_didactic_II_2021
- ISJ_DB_PO_267_18.10.2021_CA_online_uniti
- ISJ_DB_PO_constituire_corp_metodisti_2021_2022
- ISJ_DB_PO_CDS_2022-2023
- ISJ_DB_PO_desfasurare_misiuni_audit
- ISJ_DB_PO_misiuni_audit_ad-hoc
Proceduri 2020-2021
- ISJ_DB_PO_incompatibilitati_conflict_interese_pantouflage
- ISJ_DB_PO_inspectie_generala_2021
- ISJ_DB_PO_inspectii_specialitate_reclamatii_2021
- ISJ_DB_PO_inspectii_tematice
- ISJ_DB_PO_amanare_sustinere_probe_grad_II
- ISJ_DB_PO_aprobare_scenarii_funcționare+DSP+CJSU
- ISJ_DB_PO_CDS_2021-2022_ISJ_DB
- ISJ_DB_PO_dispozitive_electronice_Scoala_de_Acasa
- ISJ_DB_PO_dispozitive_electronice_Scoala_de_acasa_revizuita
- ISJ_DB_PO_evaluare directori_2020-2021
- ISJ_DB_PO_evaluare_RED_ISJ_DB_2020
- ISJ_DB_PO_inscriere_grad_I_2020-2021
- ISJ_DB_PO_inscriere_grad_II_2020-2021
- ISJ_DB_PO_inscrierea_echivalarea_studii_elevi_07.10.2020
- ISJ_DB_PO_ISJ_DB_monitorizare_UI
- ISJ_DB_PO_organizare_concurs_unitate_2020-2021
- ISJ_DB_PO_realizare_inspectii_specialitate_online
- ISJ_DB_PO_selectie_metodisti_2020_2021
- ISJ_DB_Procedura_acces_context_pandemie
Documente SCIM 2022
- 1-ISJ_DB_PO_comisie_SCIM
- 2-ISJ_DB_PO_implementare_SCIM
- 3-ISJ_DB_Regulament_SCIM_revizuit
- 4-ISJ_DB_PO_elaborare_cod_etica
- 5-ISJ_DB_Cod_etica_revizuit_2021
- 6-ISJ_DB_PO_desemnare_consilier_integritate
- 7-ISJ_DB_PO_codificare proceduri
- 8-ISJ_DB_PO_monitorizare_performante
- 9-ISJ_DB_PO_evaluare_performante
- 10-ISJ_DB_Raport_monitorizare_performante_2021
- 11-ISJ_DB_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2021
- 12-ISJ_DB_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_2021
- 13-ISJ_DB_PO_stabilirea obiectivelor
- 14-ISJ_DB_PO_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 15-ISJ_DB_PO_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 16-ISJ_DB_PO_raportare_realizare_activitati
- 17-ISJ_DB_Lista_obiective_generale_specifice_2022
- 18-ISJ_DB_Lista_obiective_activitati_2022
- 19-ISJ_DB_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_2022
- 20-ISJ_DB_PS_managementul_riscurilor_DB
- 21-ISJ_DB_PO_determinare_expunere_risc
- 22-ISJ_DB_Lista_identificare_riscuri_2022
- 23-ISJ_DB_Formular_analiza_riscuri_2022
- 24-ISJ_DB_Registrul_riscurilor_2022
- 25-ISJ_DB_Profil_risc_si_limita_toleranta_2022
- 26-ISJ_DB_Plan_implementare_masuri_control_2022
- 27-ISJ_DB_Lista_inventariere_documente_2022
- 28-ISJ_DB_PO_perfectionare personal
- 29-ISJ_DB_Plan_anual_perfectionare_2021-2022
- 30-ISJ_DB_PO_dezvoltare_strategii_control
- 31-ISJ_DB_PO_supraveghere_activitati
- 32-ISJ_DB_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM
- 33-ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2022
- 34-ISJ_DB_Strategia_supraveghere_SCIM_2022
- 35-ISJ_DB_PO_asigurarea continuitatii
- 36-ISJ_DB_PO_verificare_evaluare_control_intern
- 37-ISJ_DB_Plan_autoevaluare_SCIM_2021
- 38-ISJ_DB_Chestionar_autoevaluare_SCIM_2021
- 39-ISJ_DB_PS_semnalare_neregularitati
- 40-ISJ_DB_PS_inventariere_functii_sensibile
- 41-ISJ_DB_Lista_functii_sensibile_2022
- 42-ISJ_DB_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2022
Documente SCIM 2021
- 1_PO_195_03.12.2019_desemnare comisie SCIM
- 2-Decizia_SCIM_1030 si 1131
- 3_Decizia_responsabili_riscuri_2020-2021
- 4_PO_196_06.12.2019_implementarea SCIM
- 5_Decizia_1203_17.09.2018_revizuire_Regulament SCIM
- 6_Regulament_SCIM_revizuit_17.09.2018
- 7_PO_197_09.12.2019_elaborarea codului de etica
- 8_Decizia_1278_30.10.2018_revizuire_Cod etică
- 9_Cod_etica_ISJ_DB_30.10.2018
- 10_PO_198_09.12.2019_desemnare consilier integritate
- 11_Decizia_1011_11.09.2019_consilier_integritate
- 12_PO_199_10.12.2019_codificare proceduri
- 13_PO_200_13.12.2019_monitorizare_performante_ISJ_DB
- 14_PO_202_16.12.2019_evaluarea performantelor
- 15_Raport_monitorizare_performante_ISJ_2020
- 16_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2020
- 17_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_SCIM_2020
- 18_PO_203_18.12.2019_stabilirea obiectivelor
- 19_PO_204_19.12.2019_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 20_PO_205_19.12.2019_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 21_PO_206_19.12.2019_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- 22_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2021_SCIM
- 23_Lista_obiective_activitati_ISJ_2021_SCIM
- 24_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2021_SCIM
- 25_PO_207_20.12.2019_managementul_riscurilor_DB
- 26_PO_208_20.12.2019_determinare_expunere_risc
- 27_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2021_SCIM
- 28_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2021_SCIM
- 29_Registrul_riscurilor_ISJ_2021_SCIM
- 30_Profil_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2021_SCIM
- 31_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2021_SCIM
- 32_Raport_anual_gestionare_riscuri_2020
- 33_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2020
- 34_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2021_SCIM
- 35_PO_209_20.12.2019_perfectionare personal angajat ISJ
- 36_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2021
- 37_PO_210_23.12.2019_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- 38_PO_211_23.12.2019_supravegherea desfășurării activitatilor
- 39_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2020
- 40_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2021
- 41_Strategia_supraveghere_SCIM_2021
- 42_PO_212_30.12.2019_asigurarea continuitatii
- 43_PO_213_30.12.2019_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- 44_Decizia_procedura_autoevaluare_SCIM_2020
- 45_Plan_autoevaluare_SCIM_2020_ISJ_DB
- 46_Chestionar_autoevaluare_2020_ISJ_DB_SCIM
- 47_PS_214_30.12.2019_semnalare_neregularități
- 48_PS_215_30.12.2019_inventariere_functii_sensibile
- 49_Lista_functii_sensibile_2021_ISJ_DB
- 50_Decizia_functii_sensibile_2021
- 51_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2021_SJ_DB
- 52_Decizie nr.894/08.07.2021, privin revizuirea codului de etică al ISJ Dâmbovița
Documente SCIM 2020
- 1_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.I_2019_2020
- 2_Raport_stadiu_implementare_SCIM_2019
- 3_Raport_indeplinire_Program_dezvoltare_SCIM_2019
- 4_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2020_SCIM
- 5_Lista_obiective_activitati_ISJ_2020_SCIM
- 6_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2020_SCIM
- 7_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2020_SCIM
- 8_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2020_SCIM
- 9_Registrul_riscurilor_ISJ_2020_SCIM
- 10_Profil_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2020_SCIM
- 11_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2020_SCIM
- 12_Raport_anual_gestionare_riscuri_2019
- 13_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2019
- 14_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2020_SCIM
- 15_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2020
- 16_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2019
- 17_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2020
- 18_Strategia_supraveghere_SCIM_2020
- 19_Plan_autoevaluare_SCIM_2019_ISJ_DB
- 20_Chestionar_autoevaluare_2019_ISJ_DB_SCIM
- 21_Lista_functii_sensibile_2020_ISJ_DB
- 22_Plan_diminuare_riscuri_functii_sensibile_2020_ISJ_DB
- PO_195_03.12.2019_desemnare comisie SCIM
- PO_196_06.12.2019_implementarea SCIM
- PO_197_09.12.2019_elaborarea codului de etica
- PO_198_09.12.2019_desemnare consilier integritate
- PO_199_10.12.2019_codificare proceduri
- PO_200_13.12.2019_monitorizare_performante_ISJ_DB
- PO_202_16.12.2019_evaluarea performantelor
- PO_203_18.12.2019_stabilirea obiectivelor
- PO_204_19.12.2019_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- PO_205_19.12.2019_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- PO_206_19.12.2019_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- PO_207_20.12.2019_managementul_riscurilor_DB
- PO_208_20.12.2019_determinare_expunere_risc
- PO_209_20.12.2019_perfectionare personal angajat ISJ
- PO_210_23.12.2019_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- PO_211_23.12.2019_supravegherea desfășurării activitatilor
- PO_212_30.12.2019_asigurarea continuitatii
- PO_213_30.12.2019_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- PS_214_30.12.2019_semnalare_neregularități
- PS_215_30.12.2019_inventariere_functii_sensibile
Documente SCIM 2019
- 1_PO_134_02.02.2018_desemnare comisie SCIM
- 2_Decizia_1206_17.09.2018_Comisia_SCIM
- 3_Decizia_1207_17.09.2018_Responsabili_riscuri
- 4_PO_133_01.02.2018_implementarea SCIM
- 5_Decizia_1203_17.09.2018_revizuire_Regulament SCIM
- 6_Regulament_SCIM_revizuit_17.09.2018
- 7_PO_137_09.02.2018_elaborarea codului de etica
- 8_Cod_etica_ISJ_DB_30.10.2018
- 9_PO_136_09.02.2018_desemnare consilier integritate
- 10_Decizia_1288_19.11.2018_Consilier etica
- 11_PO_135_02.02.2018_codificare proceduri
- 12_Procedura_monitorizare_performante_ISJ_DB
- 13_PO_141_13.02.2018_evaluarea performantelor
- 14_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.I_2017-2018
- 15_Raport_semestrial_monitorizare_performante_ISJ_Sem.II_2017-2018
- 16_Raport_stadiu_implementare_SCIM_îndeplinire_Program_dezvoltare_2018
- 17_PO_145_14.02.2018_stabilirea obiectivelor
- 18_PO_147_14.02.2018_stabilirea si reevaluarea obiectivelor
- 19_PO_148_15.02.2018_planificarea resurselor in vederea realizarii obiectivelor
- 20_PO_149_15.02.2018_raportarea periodica a realizarii activitatilor asociate obiectivelor
- 21_Lista_obiective_generale_specifice_ISJ_2019_SCIM
- 22_Lista_obiective_activitati_ISJ_2019_SCIM
- 23_Lista_obiectivelor_indicatori_performanta_ISJ_2019_SCIM
- 24_Procedura_managementul_riscurilor_DB
- 25_PO_131_01.02.2018_privind determinarea expunerii la risc la nivelul ISJ
- 26_Lista_identificare_riscuri_ISJ_2019_SCIM
- 27_Formular_analiza_riscuri_ISJ_2019_SCIM
- 28_Registrul_riscurilor_ISJ_2019_SCIM
- 29_Profilul_de_risc_si_limita_toleranta_ISJ_2019_SCIM
- 30_Plan_implementare_masuri_control_ISJ_2019_SCIM
- 31_Informare_anuală_gestionare_riscuri_2018
- 32_Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2019_SCIM
- 33_PO_162_27.02.2018_perfectionare personal angajat ISJ
- 34_Plan_anual_perfectionare_ISJ_2019
- 35_PO_156_19.02.2018_dezvoltarea si implementarea strategiilor de control
- 36_PO_154_19.02.2018_supravegherea desfășurării activitatilor
- 37_Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_dec.2018
- 38_Strategia_supraveghere_SCIM_2019
- 39_PO_146_14.02.2018_asigurarea continuitatii
- 40_ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2019
- 41_PO_155_19.02.2018_realizarea verificarii si evaluarii controlului intern
- 42_Chestionar_autoevaluare_2018_ISJ_DB_SCIM
- 43_Plan_autoevaluare_SCIM_2018_ISJ_DB
- 44_ISJ_DB_Anexa 4.2_31.12.2018
Documente SCIM 2018
- Comisia SCMI 2018
- Regulament de organizare si functionare a Comisiei de monitorizare, coordonare si indrumare metodologica a implementatii si dezvoltarii sistemului de control intern managerial
- Manual SCIM
- Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice
- INSTRUCTIUNE Nr. 1 privind aplicarea unitara la nivelul unitatilor de invatamant preuniversitar a Standardului 9 - Proceduri prevazut in Codul controlului intern managerial al entitatilor publice, aprobat prin Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018
- Decizia_1346_03.11.2017_Comisia_SCIM
- Regulament_SCIM_2016_ISJ_in vigoare
- Raport_anual_monitorizare_performante_ISJ_2016-2017_SCIM
- Raport_stadiu_implementare_SCIM_ISJ_30.06.2017 si îndeplinire_Program_dezvoltare_2017
- Raport_stadiu_implementare_SCIM_ISJ_31.12.2017 si îndeplinire_Program_dezvoltare_2017
- Lista obiectivelor generale si specifice_2018_SCIM
- Lista_obiective_activitati_ISJ_2018_SCIM
- Lista inventarierea obiectivelor si indicatorilor de performanță_ISJ_2018_SCIM
- Lista_identificare_riscuri_ISJ_2018_SCIM
- Formular_analiza_riscuri_ISJ_2018_SCIM
- Registrul_riscurilor_ISJ_2018_SCIM_EGR
- Procedura_managementul_riscurilor_DB_119.15.12.2017
- Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2018_SCIM
- Plan_anual_perfectionare_ISJ_2018
- Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_29.08.2017
- Raport_monitorizare_controale_supraveghere_SCIM_03.11.2017
- ISJ_DB_Program_dezvoltare_SCIM_2018
- Strategia_supraveghere_SCIM_2018
- Plan_implementare_SCIM_2018
- Chestionar_autoevaluare_ISJ_DB_SCIM_2017
- Plan_autoevaluare_SCIM_2017
Documente SCIM 2017
- Regulament_SCIM_2016_ISJ.pdf
- Raport_anual_monitorizare_performante_ISJ_2016.pdf
- Raport_stadiu_realizare_Program_dezvoltare_SCMI_2016.pdf
- Lista_obiectivelor_generale_si_specifice_2017.pdf
- Lista_obiective_activitati_ISJ_2017.pdf
- Lista_inventarierea_obiectivelor_si_indicatorilor_ISJ_2017.pdf
- Lista_identificare_riscuri_ISJ_2017.pdf
- Analiza_riscuri_2017.pdf
- Registrul_riscurilor_2017.pdf
- Lista_inventariere_documentelor_fluxul_informatii_ISJ_2017.pdf
- DB_ISJ_Program_dezvoltare_SCMI_2017.pdf
- Plan_implementare_SCMI_2017.pdf
- Strategia_supraveghere_2017.pdf
Documente SCIM 2016
- ORDIN privind modificarea și completarea Ordinului secretarului general al Guvernului nr. 400/2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice
- ORDIN pentru aprobarea Normelor metodologice privind coordonarea, îndrumarea metodologică și supravegherea stadiului implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la entitățile publice
- Programul de dezvoltare a sistemului de control intern /managerial al Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița pentru anul 2016
- Lista obiectivelor generale și specifice stabilite la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Lista activităților și acțiunilor pentru realizarea obiectivelor la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Inventarierea indicatorilor de rezultat/de proces la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
- Ordinul nr. 400/12.06.2015 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice
- ORDIN nr. 808 din 8 iulie 2015 privind abrogarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 946/2005pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial, cuprinzând standardele de control intern/managerial la entităţile publice şi pentru dezvoltarea sistemelor de control intern/managerial
TEL VERDE MEN: 0800801100
TEL VERDE ISJ: 0800816245
Numere de telefon pentru sesizarea neregularitatilor in timpul examenelor si concursurilor
Adresa Calea Domnească nr. 127, Targoviste, Dambovita
Telefon 0245.211.891
Fax 0245.613.723
Email isjdb@isj-db.ro
Program de lucru
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00
educatiepentruviitor.edu.ro
– site dedicate semnalării eventualelor fapte de corupție