salvaticopiii ovid

Noutati

Noutati

A fost publicat, în vederea consultării publice, Proiectul de Ordin al ministrului educației privind structura anului școlar 2023-2024!
În forma actuală, proiectul prevede:
- Durata cursurilor: 36 de săptămâni
- Data începerii cursurilor: 11 septembrie 2023
- Data încheierii cursurilor: 21 iunie 2024
- Desfășurarea Programului național „Școala altfel” și a Programului „Săptămâna Verde” în perioada 11 septembrie 2023 – 12 aprilie 2024, la decizia unităților de învățământ.
- Săptămâna de vacanță, la decizia inspectoratelor școlare județene/al municipiului București, în perioada 12 februarie – 3 martie 2024.
Proiectul integral de Ordin privind structura anului școlar 2023-2024 poate fi consultat aici: https://bit.ly/3R9J8G6

Propunerile și sugestiile cu privire la proiectul de act normativ pot fi trimise, până la data de 10 februarie 2023, pe adresa de e-mail: mihaela.alexandru@edu.gov.ro.

Formulare, tipizate, cereri, fișe de evaluare pentru mobilitatea personalului didactic aferente anului școlar 2023-2024 au fost publicate în secțiunea dedicată la adresa : https://isj-db.ro/managementul-resurselor-umane-formulare-cereri

În contextul reluării cursurilor începând cu data de 9 ianuarie 2023, Ministerul Educației a organizat o videoconferință cu inspectorii școlari generali.

În cadrul întâlnirii, doamna ministru Ligia Deca le-a comunicat participanților concluziile discuțiilor desfășurate ieri, 5 ianuarie, la Ministerul Sănătății, cu direcțiile de sănătate publică din țară.

Ministrul Educației a încurajat inspectorii să sprijine școlile pentru a continua procesul educațional în condiții normale, să pună accent pe prevenție, să încurajeze o stare de calm și să se consulte cu Ministerul Educației în situația excepțională în care o unitate de învățământ solicită suspendarea temporară a cursurilor, în baza temeiului legal, respectiv articolul 9 din ROFUIP.

În cadrul ședinței, Ministerul Educației a transmis o serie de materiale informative elaborate de INSP cu privire la măsurile de prevenire a răspândirii virusului gripal.

Recomandarea a fost ca accentul să fie pus pe prevenție, să existe o comunicare strânsă cu direcțiile de sănătate publică județene (DSP) și să se țină cont de recomandările făcute de acestea.

În acest context, inspectoratele școlare vor colabora cu direcțiile de sănătate publică județene și cu Direcția de Sănătate Publică a Municipiului București, în vederea explicării și accesibilizării măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor în unitățile de învățământ, având următoarele obligații:

a) desemnarea unei persoane responsabile de comunicarea permanentă cu direcțiile de sănătate publică;

b) comunicarea către unitățile de învățământ a măsurilor de prevenire a îmbolnăvirilor cu virusul gripal, transmise de Ministerul Sănătății, inclusiv sub forma unui ghid practic pe înțelesul tuturor;

c) informarea Ministerului Educației cu privire la orice situație excepțională din punct de vedere epidemiologic constatată în unitățile de învățământ. 

Conducerile unităților de învățământ preuniversitar au următoarele obligații:

a) diseminarea către părinții sau reprezentanții legali ai elevilor/preșcolarilor/antepreșcolarilor a informațiilor cu privire la recunoașterea simptomelor de gripă sau alte infecții respiratorii, în vederea realizării triajului epidemiologic zilnic la domiciliu, înainte de intrarea copilului în colectivitate, conform ghidului transmis de Ministerul Sănătății;

b) realizarea triajului zilnic în colectivități școlare la începutul primei ore de curs a fiecărui schimb;

c) asigurarea materialelor necesare pentru dezinfecția periodică a mâinilor și suprafețelor;

d) efectuarea dezinfecției periodice a spațiilor de învățământ;

e) aerisirea periodică a încăperilor;

f) instruirea elevilor cu privire la comportamentul adecvat, în caz de tuse sau strănut, astfel încât să nu răspândească virusul gripal, recomandarea utilizării batistelor de unică folosință;

g) recomandarea folosirii măștilor de protecție sanitară, atât pentru personal cât și pentru elevi/preșcolari;

h) informarea părinților sau a reprezentanților legali cu privire la necesitatea consultării medicului de familie la apariția simptomelor respiratorii pentru stabilirea indicațiilor terapeutice, izolării și efectuării unor eventuale investigații suplimentare.

  • Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
  • Ședința de repartizare va avea loc VINERI, 06.01.2023, începând cu ora 09:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
  • Lista se actualizează, în cazul în care mai apar situații.

Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din data de 06.01.2023 Actualizata la data de 05.01.2023

Sarbatori fericite!

Data: 23 decembrie 2022

  • Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
  • Ședința de repartizare va avea loc LUNI, 12.12.2022, începând cu ora 09:00, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
  • Lista se actualizează, în cazul în care mai apar situații.

Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din data de 12.12.2022

  • Comisia de mobilitate constituită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, organizează ședință de repartizare în afara perioadei prevăzute în calendarul de mobilitate, pentru candidații rămași nerepartizați sau cu norma incompletă pentru anul școlar 2022-2023, pe posturi / catedre eliberate pe parcursul anului școlar din situații diverse. Repartizarea se va realiza în conformitate cu prevederile Metodologiei - cadru aprobată prin OMEC 5578/2021.
  • Ședința de repartizare va avea loc LUNI, 05.12.2022, începând cu ora 09:30, la sediul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița. Candidații vor avea asupra lor documentul de identitate sau procura notarială și documentul de identitate, pentru persoanele care îi reprezintă pe aceștia.
  • Lista se actualizează, în cazul în care mai apar situații.

Lista posturilor pentru sedinta de repartizare din data de 05.12.2022

TEL VERDE MEN: 0800801100
TEL VERDE ISJ: 0800816245
Numere de telefon pentru sesizarea neregularitatilor in timpul examenelor si concursurilor
Adresa Calea Domnească nr. 127, Targoviste, Dambovita
Telefon 0245.211.891
Fax 0245.613.723
Email isjdb@isj-db.ro
Program de lucru

De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30

VINERI : 8:00 - 14:00
educatiepentruviitor.edu.ro – site dedicate semnalării eventualelor fapte de corupție