-
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 08.11.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 25.10.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.10.2024
-
EDUCAȚIA SCHIMBĂ VIEȚI
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 03.10.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 23.09.2024
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.09.2024
-
Mesaj început de an școlar 2024 - 2025
-
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 06.09.2024
Noutati
Programul activităților metodice, științifice și de perfecționare - decembrie 2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 08.11.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 25.10.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.10.2024
EDUCAȚIA SCHIMBĂ VIEȚI
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 03.10.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 23.09.2024
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 16.09.2024
Mesaj început de an școlar 2024 - 2025
Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 06.09.2024
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2024
- Rezultate_finale_dupa_contestatii_la_Gradatiile_de_merit_2024
- Gradatii_de_merit_2024_Rezultate inițiale
- Metodologie gradatie merit 2024
- Numar de locuri repartizate pe categorii de personal-2024
- PO-privind acordarea gradatiei de merit pentru personalul auxiliar-2024
- PO-privind acordarea gradatiei de merit pentru personalul didactic de predare, de conducere si control-2024
- Fisa autoevaluare_administrator de patrimoniu_2024
- Fisa autoevaluare_contabili_2024
- Fisa autoevaluare_mediatori scolari_2024
- Fisa autoevaluare_secretari_2024
- Fisa autoevaluare_laboranti_2024
- Fisa autoevaluare_personal de conducere din palatele și cluburile copiilor_2024
- Fisa autoevaluare_invatamant_prescolar_2024
- Fisa autoevaluare gradatie de merit_inv. primar_2024
- Fisa autoevaluare pentru cadrele didactice din învațamântul gimnazial, liceal, profesional, postliceal - 2024
- Fisa autoevaluare pentru maistri-instructori_profesori pentru instruire practica_2024
- Fisa autoevaluare cadre didactice CSS_2024
- Fisa autoevaluare personal de predare_PALATE_CLUBURI_2024
- Fisa autoevaluare_profesori_înv. special si special integrat_2024
- Fisa autoevaluare_profesori_CJRAE_2024
- Fisa autoevaluare_conducere_indrumare_control_2024
- PO-privind anonimizarea datelor cu caracter personal - gradație de merit 2024
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2023
- OME 4112/28.04.2023 - METODOLOGIA ŞI CRITERIILE PRIVIND ACORDAREA GRADAŢIEI DE MERIT PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR DE STAT ÎN SESIUNEA 2023
- ANEXA nr. 1 la metodologie GRAFICUL desfăşurării concursului pentru acordarea gradaţiilor de merit - sesiunea 2023
- Numar de locuri repartizate pe categorii de personal
- Fisa autoevaluare_invatamant_prescolar_2023
- Fisa autoevaluare gradatie de merit_inv. primar_2023
- Fisa autoevaluare pentru cadrele didactice din învațamântul gimnazial, liceal, profesional, postliceal - 2023
- Fisa autoevaluare_conducere_indrumare_control_2023
- Fisa autoevaluare_conducere_palate_2023
- Fisa autoevaluare_informatician_2023
- Fisa autoevaluare_contabil_2023
- Fisa autoevaluare_bibliotecar_2023
- Fisa autoevaluare_secretari_2023
- Fisa autoevaluare_Consilieri_ISJ_2023
- Fisa autoevaluare cadre didactice - profesori vocațional-arte_2023
- Fisa autoevaluare directori CSS_2023
- Fisa autoevaluare cadre didactice CSS_2023
- Fisa autoevaluare_profesori_înv. special si special integrat_2023
- Fisa autoevaluare_profesori_CJRAE_2023
- Fisa autoevaluare personal de predare_PALATE_CLUBURI_2023
- Fisa autoevaluare pentru maistri-instructori/profesori pentru instruire practica
Personal didactic, de predare, de conducere, îndrumare și control
- Procedură operațională privind acordarea gradației de merit personalului didactic de predare, de conducere, îndrumare și control, sesiunea 2023
- Cerere de înscriere (Anexa 1 la procedură)
- Declaratie pe propria raspundere (Anexa nr. 4 la procedura)
Personal didactic - auxiliar
- Procedură operațională privind acordarea gradației de merit pentru personalul auxiliar, sesiunea 2023
- Cerere de înscriere (Anexa 1 la procedură)
- Declaratie pe propria raspundere (Anexa nr. 4 la procedura)
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2022
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2022 - Fișe sintetice de autoevaluare
ANUNȚ privind depunerea contestațiilor
Contestațiile la punctajele obținute se pot depune în perioada 8-10.06.2022, fie la secretariatul I.Ș.J. Dâmbovița, Calea Domnească, nr. 127, Târgoviște, în intervalul orar 8:00 - 16:30 sau 8:00 - 14:00 , vinerea, fie online la adresa de e-mail isjdb@isj-db.ro, însoțită de copia documentului de identitate.
Tabel nominal cuprinzand punctajele finale aprobate in CA 22.06.2022
Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit 2022
- 1. Fisa sintetica de autoevaluare maistri profesori instruire practica 2022
- 2. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul gimnazial liceal profesional postliceal
- 3. Fisa sintetica de autoevaluare pentru personalul de conducere din palatele si cluburile copiilor
- 4. Fisa sintetica de autoevaluare profesori PC CC 2022
- 5. Fisa sintetica de autoevaluare consilier juridic
- 6. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul primar
- 7. Fisa sintetica de autoevaluare pentru cadrele didactice din invatamantul prescolar
- 8. Fisa sintetica de autoevaluare pentru administrator de patrimoniu
- 9. Fisa sintetica de autoevaluare contabil 2022
- 10. Fisa sintetica de autoevaluare profesori din CJRAE 2022
- 11. Fisa sintetica de autoevaluare invatamant special 2022
- 12. Fiaa sintetica de autoevaluare bibliotecar 2022
- 13. Fisa sintetica de autoevaluare secretari 2022
- 14. Fisa sintetica de autoevaluare Consilieri
- 15. Fisa sintetica de autoevaluare conducere indrumare control 2022
- 16. Fisa sintetica de autoevaluare MEDIATOR SCOLAR 2022
- 17. Fisa sintetica de autoevaluare informatician 2022
- 18. Fisa sintetica de autoevaluare - laborant 2022
- 19. Fisa sintetica de autoevaluare CSS profesor 2022
- 20. Fisa sintetica de autoevaluare CSS director 2022
- 21. Fisa sintetica de autoevaluare vocational 2022
Legislație, Proceduri, Documente, Număr locuri
- Numar de locuri repartizate pe categorii de personal
- Cerere de inscriere
- Declaratie pe proprie raspundere
- PO Gradatii de merit personal didactic de predare de conducere indrumare si control 2022
- PO Gradatii de merit personal didactic auxiliar
- Metodologie gradatie de merit 2022
- OM 3551 2022
GRADAȚII DE MERIT - SESIUNEA 2021
Contestațiile se pot transmite și prin email, la adresa isjdb@isj-db.ro, în perioada 16 - 18 iunie 2021, până la ora 14.00
- Rezultate finale, după contestații, aprobate în CA al ISJ din 23.06.2021
- Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit 2021
- ORDIN pentru aprobarea Metodologiei și criteriilor privind acordarea gradației de merit personalului didactic din învățământul preuniversitar de stat în sesiunea 2021
- Numar_locuri_GM_Dambovita 2021
- PO_GM_didactic_predare_conducere_2021_ISJ_DB
- PO_GM_personal_auxiliar_2021_ISJ_DB
- Cerere de înscriere
- Declarație pe proprie răspundere
- Fisa_autoevaluare_directori_CSS_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_CSS_2021
- Fisa_autoevaluare_directori_palate_cluburi_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_palate_cluburi_2021
- Fisa_autoevaluare_conducere_indrumare_control_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_prescolar_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_primar_2021
- Fisa_autoevaluare_invatamant_special_2021
- Fisa_autoevaluare_maistri_profesori_instruire_practica_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_2021
- Fisa_autoevaluare_profesori_din_CJRAE_2021
- Fisa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2021
- Fisa_autoevaluare_bibliotecar_2021
- Fisa_autoevaluare_contabil_2021
- Fisa_autoevaluare_informatician_2021
- Fisa_autoevaluare_secretari_2021
Gradații de merit, Sesiunea 2020
- Rezultate finale, după contestații, aprobate în CA al ISJ din 27.07.2020
- Lista punctajelor obținute la concursul de acordare a gradației de merit-2020
Contestațiile se pot transmite și prin email, la adresa isjdb@isj-db.ro, în perioada 13-17 iulie 2020
- ORDIN Nr. 4.261 pentru modificarea Metodologiei si criteriilor privind acordarea gradatiei de merit
- Metodologie_gradatie_merit_2020
- Numar_locuri_GM_2020
- PO_GM_didactic_predare_conducere_2020_ISJ_DB
- PO_GM_personal_auxiliar_2020_ISJ_DB
- Fisa_autoevaluare_directori_CSS_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_CSS_2020
- Fisa_autoevaluare_directori_palate_cluburi_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_palate_cluburi_2020
- Fisa_autoevaluare_conducere_indrumare_control_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_prescolar_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_primar_2020
- Fisa_autoevaluare_invatamant_special_2020
- Fisa_autoevaluare_maistri_profesori_instruire_practica_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_2020
- Fisa_autoevaluare_profesori_din_CJRAE_2020
- Fisa_autoevaluare_asistent_social_2020
- Fisa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2020
- Fisa_autoevaluare_bibliotecar_2020
- Fisa_autoevaluare_contabil_2020
- Fisa_autoevaluare_informatician_2020
- Fisa_autoevaluare_laborant_2020
- Fisa_autoevaluare_secretari_2020
Gradații de merit, Sesiunea 2019
http://www.isj-db.ro/noutati/gradatii-de-merit-2019-rezultate-contestatii
http://www.isj-db.ro/noutati/rezultate-grada-ii-de-merit-2019
http://www.isj-db.ro/noutati/anunt-grada-ie-de-merit-2019
http://www.isj-db.ro/noutati/grada-ii-de-merit-2019
Gradații de merit, Sesiunea 2018
Rezultatele finale ale concursului pentru acordarea gradației de merit
Lista punctaje înainte de contestații
Contestațiile se depun la sediul ISJ Dâmbovița după următorul program:
-Joi, 19 iulie 2018, orele 8,00-16,30
-Vineri, 20 iulie 2018, orele 8,00-14,00
-Luni, 23 iulie 2018, orele 8,00-15,00
Numărul gradațiilor de merit pentru sesiunea 2018
Procedură de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic
Procedură de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar
- Fișa_autoevaluare_profesori_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_inv.primar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_educatoare_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_maistri_instructori_profesori_pentru_instruire_practica_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_directori_indrumare_control_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_invatamant_special_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_secretar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_admin_patrimoniu_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_contabil_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_informatician_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_bibliotecar_2018.pdf
- Fișa_autoevaluare_profesori_sport_2018_1.pdf
- Fișa_autoevaluare_directori_palat_14.05.2018_2.pdf (Actualizat la data de 18.05.2018)
- Fișa_autoevaluare_directori_css_los_2018_1.pdf
- Fișa_autoevaluare_profesori_palat_14.05.2018_2.pdf (Actualizat la data de 18.05.2018)
Gradații merit, sesiunea 2017
- Rezultatele înainte de contestații ale concursului pentru obținerea gradațiilor de merit, sesiunea 2017.
- ORDIN Nr. 3.252 pentru modificarea anexei nr. 1 la Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din invatamantul preuniversitar de stat in sesiunea 2017
- Procedura operațională privind acordarea gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar - sesiunea 2017
- Procedura operațională privind acordarea gradației de merit personalului didactic de predare, de conducere, îndrumare și control - sesiunea 2017
- Numărul gradațiilor de merit pe categorii de personal și pe discipline de învățământ
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ preșcolar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ primar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - maiștri instructori / profesori pentru instruire practică
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - personal de conducere, îndrumare și control
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - personal de predare din palatul/clubul copiilor
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori logopezi
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - învățământ special integrat
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori asistență psihopedagogică
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - profesori din învăţământul sportiv integrat şi suplimentar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - informaticieni
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - administrator financiar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - administrator de patrimoniu
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - secretar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - bibliotecar
- Grilă de evaluare pentru acordarea gradației de merit - laborant
OMENCS-6161/2016-Metolodogia de acordare a gradatiei de merit.pdf
Sesiunea 2016- arhivă documente:
Fișele de evaluare pentru personalul didactic de predare, de conducere, de îndrumare și control:
- învățământ preșcolar
- învățământ primar
- profesori
- maiștri instructori /profesori pentru instruire practică
- profesori asistență psihopedagogică
- profesori logopezi - centre logopedice interșcolare
- profesori de educație fizică și sport / antrenori (personal didactic din învățământul integrat și suplimentar)
- învățământ special și special integrat
- personal de conducere, de îndrumare și control
- personal de conducere din palatul/clubul copiilor
- personal de predare din palatul/clubul copiilor
- personal de conducere din clubul sportiv școlar
Fișele de evaluare pentru personalul didactic auxiliar:
- administrator financiar
- administrator patrimoniu
- bibliotecar
- secretar
- laborant
- informatician/analist programator
- mediator școlar
Procedura operațională privind acordarea gradației de merit
Ordinul M.E.N.C.S. nr. 5557/27.10.2015 pentru aprobarea Metodologiei şi a criteriilor privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2016
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00