-
Lista finală a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru concurs, actualizată la data de 29.04.2024, pentru an școlar 2024-2025
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru angajare pe perioadă nedeterminată, actualizată la data de 25.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru angajare pe perioadă nedeterminată, actualizată la data de 24.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 24.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
-
LISTA FINALĂ CU PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE PENSIONAT CARE A AVUT CALITATEA DE TITULAR ŞI SE ÎNCADREAZĂ ÎN PREVEDERILE ART. 82 ALIN. (1) ŞI (2).
-
ERATĂ LA LISTA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE COMPLETE ȘI INCOMPLETE ACTUALIZATĂ LA DATA DE 25.03.2024, pentru An școlar 2024-2025
-
Anunț privind programul ședinței de pretransfer din data de 19.04.2024
-
Vacanță școlară
-
Lista Cadrelor didactice înscrise pentru pretransfer în alte județe și Lista cadrelor didactice angajate pe viabilitatea postului înscrise pentru modificarea repartizării
-
Lista cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ - 2024
Noutati
Lista finală a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru concurs, actualizată la data de 29.04.2024, pentru an școlar 2024-2025
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru angajare pe perioadă nedeterminată, actualizată la data de 25.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete pentru angajare pe perioadă nedeterminată, actualizată la data de 24.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete actualizată la data de 24.04.2024, pentru anul școlar 2024-2025
LISTA FINALĂ CU PERSONALUL DIDACTIC DE PREDARE PENSIONAT CARE A AVUT CALITATEA DE TITULAR ŞI SE ÎNCADREAZĂ ÎN PREVEDERILE ART. 82 ALIN. (1) ŞI (2).
ERATĂ LA LISTA POSTURILOR DIDACTICE/CATEDRELOR VACANTE/REZERVATE COMPLETE ȘI INCOMPLETE ACTUALIZATĂ LA DATA DE 25.03.2024, pentru An școlar 2024-2025
Anunț privind programul ședinței de pretransfer din data de 19.04.2024
Vacanță școlară
Lista Cadrelor didactice înscrise pentru pretransfer în alte județe și Lista cadrelor didactice angajate pe viabilitatea postului înscrise pentru modificarea repartizării
Lista cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ - 2024
A.C.C.E.S.S UP (Cooperare Transsectorială Activa pentru Succesul Educațional și Social_UP) pleacă de la ceea ce s-a făcut deja în proiectul ACCESS, care a vizat implementarea de noi metodologii și strategii de abordare a abandonului școlar.
După experiența Covid-19, deși susținerea noilor politici educaționale a devenit o prioritate pentru Comisia Europeană, fenomenul abandonului școlar și al părăsirii timpurii a școlii continuă să se producă, evoluând și în moduri diferite.
Obiectivul proiectului este de a interveni în mod structural pe diferite niveluri ale vieții elevilor, pornind de la „triunghiul educației” compus din părinți, profesori și elevi.
Obiectivele proiectului sunt:
• Participarea extinsă a părinților elevilor aflați în situații de risc ghidată de Manualul de vizită la domiciliu (R1), care va permite profesorilor să-i abordeze în contextele vieții cotidiene și să-i mobilizeze;
• Îmbunătățirea competențelor de citire a elevilor ca instrument de prevenire a abandonului școlar, printr-un Joc Educativ Digital (R2), creat în acest scop;
• Creșterea capacității școlilor de a sesiza riscul de părăsire timpurie a școlii și de a evalua în mod dinamic riscul elevilor pe baza echilibrării factorilor de risc și de protecție, cu WebApp (R3);
• Creșterea culturii calității în școlile ce se confruntă cu risc de părăsire timpurie a școlii, prin Sistemul QA_ESL (R4).
Parteneri:
- Ilmiolavoro (Italia) – coordinator
- Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița (România)
- ASociația Părinților Cantacuzini Târgoviște (România)
- IIS Crocetti-Cerulli (Italia)
- Psientífica (Portugalia)
- Municipality of Agueda (Portugalia)
- Folkuniversitetet (Suedia)
Site proiect: https://projectaccess.eu/about-the-project/
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00