-
Rezultatele la proba scrisă din data de 17.07.2024 a concursului național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor vacante / rezervate, din învățământul preuniversitar
-
Proba scrisă din cadrul Examenului național de definitivare în învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
-
INFORMAȚII privind depunerea/transmiterea și înregistrarea contestațiilor la Examenul național de DEFINITIVARE în învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
-
Repartizarea disciplinelor și a candidaților pe centre la proba scrisă a concursului național de ocupare a posturilor / catedrelor din învățământul preuniversitar din data de 17.07.2024
-
Proba scrisă a concursului național de ocupare a posturilor / catedrelor din învățământul preuniversitar din data de 17.07.2024
-
Contestațiile la Concursul național de ocupare a posturilor didactice / catederelor vacante / rezervate, din învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
-
Validarea fişelor de înscriere ale candidaţilor – absolvenţi 2024, la concursul național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor din învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
-
Lista rezultatelor la probele practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă din cadrul Concursului național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor, sesiunea 2024
-
Profesionalizarea carierei didactice-PROF-POCU/904/6/25
-
Contestațiile la practice practice/orale/inspecţiile speciale la clasă din cadrul Concursului național de ocupare a posturilor/catedrelor, sesiunea 2024
Noutati
Rezultatele la proba scrisă din data de 17.07.2024 a concursului național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor vacante / rezervate, din învățământul preuniversitar
Proba scrisă din cadrul Examenului național de definitivare în învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
INFORMAȚII privind depunerea/transmiterea și înregistrarea contestațiilor la Examenul național de DEFINITIVARE în învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
Repartizarea disciplinelor și a candidaților pe centre la proba scrisă a concursului național de ocupare a posturilor / catedrelor din învățământul preuniversitar din data de 17.07.2024
Proba scrisă a concursului național de ocupare a posturilor / catedrelor din învățământul preuniversitar din data de 17.07.2024
Contestațiile la Concursul național de ocupare a posturilor didactice / catederelor vacante / rezervate, din învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
Validarea fişelor de înscriere ale candidaţilor – absolvenţi 2024, la concursul național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor din învățământul preuniversitar, sesiunea 2024
Lista rezultatelor la probele practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă din cadrul Concursului național de ocupare a posturilor didactice / catedrelor, sesiunea 2024
Profesionalizarea carierei didactice-PROF-POCU/904/6/25
Contestațiile la practice practice/orale/inspecţiile speciale la clasă din cadrul Concursului național de ocupare a posturilor/catedrelor, sesiunea 2024
A.C.C.E.S.S UP (Cooperare Transsectorială Activa pentru Succesul Educațional și Social_UP) pleacă de la ceea ce s-a făcut deja în proiectul ACCESS, care a vizat implementarea de noi metodologii și strategii de abordare a abandonului școlar.
După experiența Covid-19, deși susținerea noilor politici educaționale a devenit o prioritate pentru Comisia Europeană, fenomenul abandonului școlar și al părăsirii timpurii a școlii continuă să se producă, evoluând și în moduri diferite.
Obiectivul proiectului este de a interveni în mod structural pe diferite niveluri ale vieții elevilor, pornind de la „triunghiul educației” compus din părinți, profesori și elevi.
Obiectivele proiectului sunt:
• Participarea extinsă a părinților elevilor aflați în situații de risc ghidată de Manualul de vizită la domiciliu (R1), care va permite profesorilor să-i abordeze în contextele vieții cotidiene și să-i mobilizeze;
• Îmbunătățirea competențelor de citire a elevilor ca instrument de prevenire a abandonului școlar, printr-un Joc Educativ Digital (R2), creat în acest scop;
• Creșterea capacității școlilor de a sesiza riscul de părăsire timpurie a școlii și de a evalua în mod dinamic riscul elevilor pe baza echilibrării factorilor de risc și de protecție, cu WebApp (R3);
• Creșterea culturii calității în școlile ce se confruntă cu risc de părăsire timpurie a școlii, prin Sistemul QA_ESL (R4).
Parteneri:
- Ilmiolavoro (Italia) – coordinator
- Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița (România)
- ASociația Părinților Cantacuzini Târgoviște (România)
- IIS Crocetti-Cerulli (Italia)
- Psientífica (Portugalia)
- Municipality of Agueda (Portugalia)
- Folkuniversitetet (Suedia)
Site proiect: https://projectaccess.eu/about-the-project/
De LUNI până JOI : 8:00 - 16:30
VINERI : 8:00 - 14:00