-
Examene nationale
-
ADMITERE 2025 - 2026
-
Proceduri operationale
-
LEGISLAȚIE ✅
-
Concursuri și olimpiade școlare
-
Înscrierea în unit. de înv. preuniversitar cu PJ-nivel PREȘCOLAR și/sau ANTEPREȘCOLAR
-
Înscrierea în învățământul PRIMAR
-
Managementul Resurselor Umane - ANUNȚURI DIVERSE
-
Concurs NATIONAL / JUDEȚEAN / ÎN UNITATE pentru ocuparea posturilor didactice

- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2025
- Anexa 10 Raport anual 2024
- ISJ DB_Lista documentelor de interes public 2023
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2024
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2023
- Anexa 10 Raport anual 2023
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2022
- Anexa 10 Raport anual 2022
- ISJ DB_Lista documentelor de interes public 2022
- ISJ_DB_lista_documentelor de interes public
- Anexa 10 Raport anual 2021
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2020
- Anexa 10 Raport anual 2020
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2019
- Anexa 10 Raport anual 2019
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2018
- Anexa 10 Raport anual 2018
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2017
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2016
- Buletin informativ de aplicare a legii 544/2001 pentru anul 2015
- Lista disciplinelor la care se susțin lucrări de evaluare semestrială (teze) în anul școlar 2015-2016
- Precizări privind organizarea activității în anul școlar 2015-2016
- Structura anului școlar 2015-2016 (Ordinul MECS nr. 4496/2015
- Anexa la Ordinul MECS nr. 4496/2015
- LISTA NOMINALĂ CU PERSONALUL ANGAJAT ÎN INSPECTORATUL ȘCOLAR JUDEȚEAN - în anul școlar 2015 - 2016
Construim viitorul prin educație de calitate!
- A N U N Ț privind organizarea ședinței de soluționare a cererilor cadrelor didactice titulare pentru completarea normei didactice și a cererilor cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate 11-03-2025
- PROGRAMUL ACTIVITĂȚILOR METODICE, ȘTIINȚIFICE ȘI DE PERFECȚIONARE 10-03-2025
- Etapa de soluționare a reducerilor de activitate începând cu 01.09.2025 02-03-2025
- Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 28.02.2025 25-02-2025
- Listele cadrelor didactice aflate în situația de reducere de normă încdepând cu 01.09.2025 24-02-2025
- Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete și incomplete publicată la data de 24.02.2025, pentru an școlar 2025-2026, aprobată în Consiliul de administrație din data de 24.02.2025 23-02-2025
- Lista condițiilor specifice de ocupare a posturilor pentru etapele de transfer pentru soluționarea restrângerii de activitate și a etapei de pretransfer, aprobate de comisia de mobilitate a Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița 23-02-2025
- Moțiuni pentru Olimpiada Națională de argumentare, dezbatere și gândire critică „Tinerii Dezbat” si pentru Olimpiada Națională Dezbateri pentru juniori 12-02-2025
- Lista finală a cadrelor didactice care au solicitat menținerea în activitate ca titular peste vârsta de 65 de ani, aprobată în Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița, din data de 05.02.2025 06-02-2025
- PROGRAMAREA etapelor locale și județene ale OLIMPIADELOR și CONCURSURILOR școlare din graficul M.E.C 27-01-2025
- Anunț ședință de repartizare pe posturi/catedre pentru anul școlar 2024-2025, în afara calendarului, în data de 28.01.2025 26-01-2025
- Programarea inspecțiilor speciale la clasă / probelor practice la etapele de întregire a normei didactice / completare de catedră 22-01-2025
Contact
-
Calea Domnească nr. 127, Targoviste, Dambovita
-
0245.613.723
- isjdb@isj-db.ro
MISIUNEA ISJ DB
Inspectoratul Şcolar Judeţean Dâmbovița este o instituţie publică, ce asigură activităţi de îndrumare, coordonare şi control la cele mai înalte standarde profesionale pentru instituţiile de educaţie şi formare profesională, cu scopul de a contribui la modernizarea și optimizarea calităţii învățământului, oferind beneficiarilor de învățare pe tot parcursul vieții, dobândirea de competențe cheie, alternative educaţionale diversificate, în școli rurale și urbane moderne, pentru consolidarea procesului și o bună incluziune socială, respectând principiul egalității de șanse și de dezvoltare a unei societăți bazate pe cunoaștere, în actualul context European.